Kızıma Yazılar-2
Seni Özleyeceğim...
Hem de çok , şimdiden özlemeyi planlamak hangi gelecek beklentisi içinde bilmiyorum ama özleyeceğimi bugün hatırlattın bana. Kapıdan dengeni kaybetmemeye özen göstererek bana gülerek gelişini özleyeceğim.
Her zaman sarılışın iyi gelecek bana, her koşulda hem de.
Yuvadan kendi isteiyle uçan kuş olacaksın kanatlarını kırpmayacağım, suyunu , yemeğini , hayatta nasıl olman gerektiğii öğreteceğim ama yuvada kal diye büyüyen kanatlarını kesmeyeceğim. Çünkü sen, sen olduğun zaman işte o zaman ben de bana döneceğim.
Bir kadının hayatında olan annelik sıfatı çocuğu evden kendi isteğiyle yol ayrımına girmek isteyen ( -ki bu istek bireyin hiçbir madde ve kişi bağımlılığı olmadan kendi isteğiyle olması gerekir.) yola kadar devam eder o noktadan sonra kadın kendi hayatına bakar ama bu bakma durumu yinede hayatının önceliği olmaz.
Bence annelik öyle çok ulvii çok gerekli çok matah bir şey değil , olması gerektiği gibi yani ... Biraz toprak gibi tohumu büyütür gibi tohumun çiçek açmasını bekler gibi.
Bir yol ayrımı olacak hayatımızda ve bu yol ayrımında başlayacak özlemim şimdiden bu özlemin heyecanı ve hüznü içindeyim.
Seni seviyorum.
Kendini seninle büyüten annen.
Yorumlar
Yorum Gönder