Kayıtlar

Temmuz, 2022 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Kızıma Yazılar-2

Resim
 Seni Özleyeceğim... Hem de çok , şimdiden özlemeyi planlamak hangi gelecek beklentisi içinde bilmiyorum ama özleyeceğimi bugün hatırlattın bana. Kapıdan dengeni kaybetmemeye özen göstererek bana gülerek gelişini özleyeceğim.  Her zaman sarılışın iyi gelecek bana, her koşulda hem de. Yuvadan kendi isteiyle uçan kuş olacaksın kanatlarını kırpmayacağım, suyunu , yemeğini , hayatta nasıl olman gerektiğii öğreteceğim ama yuvada kal diye büyüyen kanatlarını kesmeyeceğim. Çünkü sen, sen olduğun zaman işte o zaman ben de bana döneceğim.  Bir kadının hayatında olan annelik sıfatı çocuğu evden kendi isteğiyle yol ayrımına girmek isteyen ( -ki bu istek bireyin hiçbir madde ve kişi bağımlılığı olmadan kendi isteğiyle olması gerekir.) yola kadar devam eder o noktadan sonra kadın kendi hayatına bakar ama bu bakma durumu yinede hayatının önceliği olmaz. Bence annelik öyle çok ulvii çok gerekli çok matah bir şey değil , olması gerektiği gibi yani ... Biraz toprak gibi tohumu büyütür gib...

Kızıma Yazılar -1

Resim
 Merhaba kızım bugün bir buçuk yaşındasın ve en sevdiğin şeylerden biri arabada camı açık şekilde rüzgarın geldiği yöne bakarak ama gözlerini kısmayarak durmak,bakmak... Burdan bile anlıyorum özgür olacağını kendini rüzgara kaptıracağını sert esen rüzgara doğru yüreyeceğini ama bu mücadeleyi verirkende mutlu olacağını...  Seni büyütmeye çalışırken kendimi de büyütmeye çalışmalarım var . Buna hala çalışıyorum bu konuda tembel olabilirim ama konu sen olduğun zaman yıllarca hazırlanacağım ve kazanmak isteyeceğim bir sınav gibi- ki bunun adı annelik sınavı olabilir- çalışıyorum.  Kuşları sevmeni isterim, kuzuları,kedileri hatta korktuğum böcekleri bile umarım sana sevdiririm en azından bir varlığın bir cismin yeterli miktardaki değerini öğren isterim . Ayaklarının üstünde dur, seni fikirleri ile dilleri ile ezmek isteyenlerin üzerinde tepin ama bir karınca yuvasının yolunda karıncalar için geçmemeni beklerim. En azından bunu öğretebilmeyi beklerim kendimden. Bahçenden ektiğin...