Bir Doğum Günü Meselesi
Merhabalar efenim, Uzun zaman oldu buralara bir şey yazmayalı. Elbette bunun çok geçerli bir nedeni var: ailemize bir bebiş daha katıldı. Onun telaşı, uykusuzluğu ve sağlığı derken yazmaya fırsat bulamaz oldum. Aklıma geldikçe bir yerlere karaladım aslında ama buraya yazmanın tadı bir başka 🤗 Bazen, hatta çoğu zaman annelikten bahsetmek bazılarına sıkıcı gelebilir. Ama “diplomalı bir ev hanımı” olarak şu sıralar gündemimde bundan başka bir şey yok. Bu yüzden bu yazı, biraz anneliğe, biraz da kızıma… Belki bir gün o da okur diye. Geçtiğimiz günlerde biricik kızımın doğum günüydü. 15 Şubat’ta kutladık ve artık 5 yaşına girdik. Zamanın nasıl geçtiğini anlamak gerçekten zor. Kızım, Seninle büyümek aslında kendimi de büyütmek demek. Senin özgüvenli olmanı istiyorum, çünkü ben de özgüvenli olmayı öğreniyorum. Sana öğrettiğimi sandığım her şeyde, aslında ben de yeniden öğreniyorum. Mesela seninle her gün bir kitap okumak istemem, sadece sana bir alışkanlık kazandırmak değil; benim de bir kit...