Hayatın Baharı
İnsan hayatının baharını ne zaman yaşar? 15 de gelin gidince mi? 75'inde sevdiğine varınca mı? Pamuk tarlasında çalışınca mı? Bir evin sahibi olunca mı? Bahar ne zaman bir insanın hayatında mevsim olur? Kış geçince mi? Dörde bölününce mi? Anlatmak istediğim insan ne zaman bahar olur ? Sevdiğinde mi sevildiğinde mi? Geldiğinde mi, gittiğinde mi? Konuşduğunda mı, sustuğunda mı? İnsan bir yolcudur. ne tam baharı olacak, ne tam kışı, ne de yazı kavuracak her şey olacak herkes olacak ama bir an, bir zaman olacak hep olmayacak...