Kızıma Yazılar -1
Merhaba kızım bugün bir buçuk yaşındasın ve en sevdiğin şeylerden biri arabada camı açık şekilde rüzgarın geldiği yöne bakarak ama gözlerini kısmayarak durmak,bakmak...
Burdan bile anlıyorum özgür olacağını kendini rüzgara kaptıracağını sert esen rüzgara doğru yüreyeceğini ama bu mücadeleyi verirkende mutlu olacağını...
Seni büyütmeye çalışırken kendimi de büyütmeye çalışmalarım var . Buna hala çalışıyorum bu konuda tembel olabilirim ama konu sen olduğun zaman yıllarca hazırlanacağım ve kazanmak isteyeceğim bir sınav gibi- ki bunun adı annelik sınavı olabilir- çalışıyorum.
Kuşları sevmeni isterim, kuzuları,kedileri hatta korktuğum böcekleri bile umarım sana sevdiririm en azından bir varlığın bir cismin yeterli miktardaki değerini öğren isterim . Ayaklarının üstünde dur, seni fikirleri ile dilleri ile ezmek isteyenlerin üzerinde tepin ama bir karınca yuvasının yolunda karıncalar için geçmemeni beklerim. En azından bunu öğretebilmeyi beklerim kendimden.
Bahçenden ektiğin güllere böcekte gelecek kuşta. Baharda gelecek kışta. Güllerini sevende olacak yolanda .Yolun olacak bazısı uzun ,bazısı kısa. Seçimler yapacaksın doğru ya da yanlış ama toplamda bunların hepsi sen olacaksın, sen yol alacaksın, sen yoldan çıkacaksın ama en sonunda kendin olacaksın.
Rüzgarın kızı kızım. Rüzgarın tatlı serinliği yüzüne okşayan her moleküler parçası dudağında dişlerini gösterecek mutluluğu getirsin.
Kendini senle büyüten annen :)
Yorumlar
Yorum Gönder