Olmak Ya Da Olmamak
Bin parçaya bölünsem bin davranışım olacak yerde tek davranış beklemek tek karaktere sahip olmak başarı değil başarısızlık . Her halükarda gittiğimiz her yol bir yolun sonuna varacak hayat yol sonlarına her zaman varmakla geçiyor. Şöyle diyelim ki bir elbisem olsun dersin olur ve o yolculuğun sonuna gelirsin başka bir yol bulursun başka bir yolun sonuna gelirsin. Bazen yolu yarım bırakırsın başka yollara saparsın bin türlü yolumuz var her ihtimalin milyon ihtimali çoğalır yola her çıktığımızda.
Sevgilim yorgunum yol dinlenecek yol değil biliyorum üstelik hiç bir otel bu konaklamayı kabul etmez gün gibi görüyorum. Bir anamdı her şartta kabul eden o da gitti başka bir yola ben de onun yolunda devam edemem yaş otuz bir şeyler yapmam lazım kendime dair , içinden tamimiyle ben olan bir şey benim dışımda da beni hatırlatacak bir şey çiçek açacak bahar geldi diyecek bir şey kapı aralığında gülüşü olcakta beni içine çekecek bir şey
Düşünsene otuz yaş almışsın ve kendine dair ne yapmışsın ya da ne yapamamışsın? Neden yapamaz insan kendi kafasına sıkmak değil mi? Bir intihar girişimin ilerisinde hayatını tavana iple bağlamak gibi bir şey
Seda Sayan sözü vardır herkes kendi kalbinin ekmeğini yer yok efendim herkes kendi beyninin ekmeğini yer. Kendi yapamadığı emeğin ekmeğini yemek kimsede görülmedi.
bu hayatın şikayet kutusu nerde ? Böyle başıboş kurum olur mu? Kim bu hayatların başında duruyor da istemediğimiz şeyler oluyor. Ya da hayatımın yöneticisi bensem neden kimse sözümü dinlemiyor. Evrene mesajlarım mı iletilmiyor?
Bazen zehir kusmak istiyorum ana -baba düz giderek şok olsun herkes istiyorum . Anam ne alaka desin?
-Var canım var ananında alakası var babanında sen sanıyor musun ki ırkçı babanın çocuğu hümanist olsun .
Fikirleriniz sizin sanıyorsunuz? Söyleleyim sizin değil ? okuduğunuz, izlediğiniz , konuştuğunuz, bakıp gördüğünüz her şeyin ortalaması sizi siz yapar. Siz oluşum halindesiniz olmuş değilsiniz. Olmak istersiniz ama olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu?
Yorumlar
Yorum Gönder